LYSSNAT PÅ MIAN LODALEN

... och hennes nya bok "Dårens dotter".

Tyckte att det var en intressant "läsning" och funderade sedan varför..? Om jag inte hade känt till hennes person, sett henne på TV i alla "tycka-program" hade jag då tyckt att boken hade varit särskilt tilltalande. Antagligen inte, eftersom hennes öde, visserligen är annorlunda, men att det finns många, många människor som har erfarenheter som också skulle kunna berättas och som andra skulle behöva ta del av för att vara nöjd med sitt liv och, framförallt sitt sociala nätverk. Vad som är bra är att en då "känd" person  visar att så här kan det vara och gå bra ändå. Det är alltid intressant att läsa om livsöden och människors sociala spel och ibland är de så här omfattande som Lodalens.

Till en början hade jag svårt med att det är en författaruppläsning, men jag vande mig och till slut var det hel okej. Det kanske är en lyssnarskada, efter att ha plöjt igenom en hel del ljudböcker med professionella berättare.

    Läs den om du gillar människor.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jhfvfrr56ok,

jmm nbbvccxsaz

2009-01-06 @ 20:07:17
Postat av: Melia

xaazsdvvvvvv bbbbbbbbbbbbb

uh

2009-01-06 @ 20:08:39
Postat av: Anonym

Den bästa feedback jag fått på länge. Var rädd för att det var snarkningar först ZZZZZZZZZZ. Tack!

2009-01-06 @ 22:40:27
URL: http://kolotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0