Början till tak

Det händer lite då och då och den här veckan har vi inlånad arbetskraft. För mat och kaffe så hjälper makens systerson Anders oss med att få stomme till taket uppfört. 

Det känns som om det här bygget blir lagom stort - lagom kvadratiskt och lagom högt. Det är viktigt att förråden blir proportionerliga i förhållande till de små kolonistugorna., anser jag. Antagligen går det lagom fort också!? Jag är dock inte den som kan uttala mig om detta, jag med mitt A-beteende...  enligt vissa nära och kära.

Kommentarer
Postat av: Ann-Britt

Å jag som trodde det var utbyggnad av "riktiga huset" på G...........

2009-06-29 @ 13:50:50
Postat av: Stina

Det ser ju jättebra ut! (varför låter jag lite förvånad - när utfördes det något byggnadsarbete i familjen Perssons närhet som inte var jättebra!)

2009-06-29 @ 23:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0