INTE TYST EN SEKUND

Äntligen blev det av att stråla samman herrskapet Gunnarsson med herrskapet Arnefur hemma hos oss. Det har inte givits tillfälle tidigare att de båda paren har fått lära känna varandra närmre, men de har ju setts på några av de tillställningar vi har haft för att fira något inom familjen. Kvällen blev mycket trevlig - tycker jag  iallafall - och om jag säger som så - att det brukar inte saknas samtalsämnen tillsammans med var och ett av herrskapen och NU - ja, ALLA vill ju prata, så jag tror att det finns det som blev osagt igår p g a platsbrist. 

Vilken lyx att få en bunden blombukett utan att fylla år!!! Å presenter utan att fylla år - ja, det fick vi en helt vanlig fredag i mars!
Spaden är förstås inriktad på koloniverksamhet...

Kommentarer
Postat av: Sylvia

Tack för en mycket rolig kväll. Mycket god mat och vilken god tårta Kjell-Åke hade gjort.

2009-03-23 @ 19:54:58
Postat av: IngerF

Såna tillställningar brukar också jag hamna på. Tänka sej. //IngerF

2009-03-24 @ 20:18:06
URL: http://ingerf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0